Reklamace

Nahlášení reklamace

S nahlášením reklamace neváhejte.
Nejlepší je nám hned zavolat, abychom váš problém co nejdříve vyřešili.

Způsoby řešení reklamace

– po konzultaci s technikem je identifikována závada řešitelná výměnou vadného komponentu.

V případě, že souhlasíte s tím, že si komponent vyměníte sami, nový komponent vám promptně odešleme a opravu si provedete vlastními silami. Jedná se hlavně o závady HDD, RAM , nebo mechaniky DVD. Porouchaný komponent si u vás vyzvedneme v pozdějším termínu.
Výhodou pro vás je, že výrobek máte opravený do druhého dne.
Pokud případnou opravu nejste schopen provést, stačí zabalit vadný výrobek do balíku a my si to přepravní službou GEIS na druhý pracovní den stáhneme do našeho servisního střediska. Po opravě vám opravený výrobek zašleme zpět k vám.
Všechny náklady na dopravu a vyřešení reklamace jsou samozřejmě jsou v naší režii.

– po konzultaci s technikem je závada identifikována, ale není řešitelná u zákazníka

Tady  opět  stačí zabalit vadný výrobek do balíku a my si ho již přepravní službou GEIS na druhý pracovní den stáhneme do našeho servisního střediska.
Po opravě vám opravený výrobek zašleme zpět k vám.

– porucha monitoru, klávesnice, myši

Poruchy monitorů, klávesnic a myší řešíme téměř výhradně výměnou. Náhradní výrobek by jste měli obdržet nejpozději do 48 hodin od nahlášení závady.

 

Pozn.: Pokud nám porouchaný výrobek zasíláte balíkem, přesvědčte se prosím, že se zboží v balíku nepohybuje a je zabezpečeno proti poškození během přepravy.
Nejlepší je si nechat jednu naši krabici, ve které jste od nás zboží obdrželi a zabalit vše do ní.

Většinu reklamací zdárně vyřídíme do 3-5 pracovních dnů